Wieje, wieje, sztorm.

|
No i mamy prawdziwą jesień. Wieje strasznie, połamane drzewa na ulicach, zimno.
Nadszedł czas aby w przytulnym, ciepłym miejscu, przy gorącej herbatce z cytrynką porozmawiać o babskich sprawach. Proponuję spotkanie podczas którego zastanowimy się nad możliwościami jakie otwierają się przed nami wraz z nadchodzącą jesienią. Jesień i zima to dobry czas aby zaplanować swoje działania na najbliższy okres tak, aby gdy nadejdzie lato i wiosna nie panikować gdy... przybędzie nam kilogramów... poszarzeje cera... zmatowieją włosy... i zabraknie pieniędzy na letni wyjazd.
Czekam na propozycję odnośnie daty spotkania na ciepłe babskie pogaduchy.Ja proponuję sobotę godz 15.00. Co Wy na to????
Punkt przy ul. Wolności 9 jest do Waszej dyspozycji.
Pozdrawiam

4 komentarze:

Tromm pisze...

O, no i to jest pomysl :) Ja wpadam na pewno!

zdrowybadyl.blogspot.com pisze...

Witajcie, chętnie Was pooglądam chcę wiedzieć co słychać nad morze.

odchudzanienakaszubach.blogspot.com pisze...

mam temat taki jak nazwa mojego bloga, grzyby w lesie się kończą, przyjadę ogadac

Elżbieta pisze...

Za chwilkę poopowiadam i pokażę co słychać i widać nad morzem :)))Tylko niech się mój organizm przyzwyczai do tego zimna i wiatru.

Prześlij komentarz